Jag tror jag börjar leva mitt liv nu

Mitt internet har varit nedlagt ett par dagar och nu håller jag på att fixa iordning så ni ska se vad jag hade för mig under dagarna (har faktiskt hunnit tre äventyr om man räknar med det jag ska på idag)

Två äventyr under dagen, en tripp till Göteborg bara för sakens skull. Vi hamnar nog på ett fik någonstans eller någon restaurang. Någon som vet någon fin?

Andra äventyret är kvällens bravader då jag ska fira in 150 dagar kvar till slutet. Studenten. Tillsammans med mina älsklingar. Förmodligen blir det bara en härlig förfest för min del men det är alltid lika fint att spendera några timmar med mina grafiker.

Det känns som jag börjar leva mitt liv nu på grund av denna lilla enkla regel att skapa nya äventyr, om så bara en tripp till Göteborg för att fika. Hur fint är inte det?

Kommentarer
Postat av: elin-alice

åh, tack! nu blev jag glad :) och bokcirkel är hur trevligt som helst; ett jättesött sätt att hitta nya fina människor. jag hade haft gemensamma lektioner och träffat de andra lite grand innan i skolan och tyckt att de var söta redan då även om vi inte pratat mycket. så det var himla kul att få lära känna personer med samma intresse för inte bara böcker utan även konst, pop-musik, paris-resor och tedrickande. så det blir att vi fikar och pratar om andra saker typ halva tiden och alltså inte bara den specifika boken. och så är det förstås perfekt att få tillfälle att läsa böcker som man själv inte skulle ha hittat, eftersom vi roterar med val av bok. hoppas att du också hittar några fina bokintresserade människor :)

2010-01-05 @ 13:52:35
URL: http://medmiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0