Nu ska ni få möta min älskade p

Jag har verkligen en sådan fasligt fin pappa. Trots att jag hyser enorm kärlek till min mamma så har jag nog alltid varit pappas tjej. Just nu sitter vi tillsammans och trubaderar och sångerna som spelas kan jag bara för att de spelats sedan jag var liten. Jag är uppvuxen med artister som Stevie Wonder, Olle Adolfsson, Cornelius Wreijsvik och utan älskade p skulle jag aldrig upptäck Tracy Chapman.

Intresset för musik har vi tillsammans, gitarrspelandet och vår nyfikenhet för fotografering. Dessutom är älskade p en ruskigt bra illustratör och målar världens finaste tavlor. Så min grafiska sida kommer definitivt från honom. Han är så duktig på det han gör och att han delar med sig av sitt liv till mig är något som jag verkligen sätter stort värde på.

Det finns liksom inget som riktigt kan jämföras med när min pappa spelar gitarr och sjunger med hjärtat. Precis nu ska jag ta en av mina egna gitarrer och ta del av black bird och sjunga med hjärtat, jag också. 


Kommentarer
Postat av: Emma

Världens mest underbara morbror!!! Inte undra på att jag har så fantastiska kusiner! Kram på er alla!

2009-09-27 @ 10:46:18
URL: http://engrodasliv.emmabrissman.com
Postat av: Sofija

vad glad jag blev att jag hittade till din blogg!

du är verkligen duktig Hanna!

och jag gillar också din pappa :)



puss på dig tjejen!

2009-10-07 @ 13:41:25
Postat av: Hanna

Svar till Sofija: åh, vad glad du gör mig. Det är svårt att inte tycka om honom!



Puss fina du.

2009-10-07 @ 13:47:00
URL: http://alexik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0