Vart är jag?

Hjälp, jag måste hitta tillbaka till mitt gamla jag. Den sprudlande tjejen som älskade att dansa tills klockan var två och fötterna ömmade, förälskade sig i diskussioner om nätterna med vem som helst som valde att följa hennes åsikter och som reste Sverige runt för att möta sina vänner hon inte sett på evigheter och på dessa resor möta nya ansikten. Hon som älskade spontanitet och mer än gärna sov över hos någon av sina närmaste för att dela skrattattacker och helt enkelt glömde att natten var förbi för länge sedan. Hon som fann en vän i sig själv.

Tack för att ni idag hjälper mig tillbaka för att hitta henne ikväll
, tack min fina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0