Tisdagslov

Dagen har fortskridit i lugn och när vi vaknat tog vi en promenad i höstsolen och ingenting var finare än det vi upplevde då. Ljuset, löven och ett helt landskap av outforskad mark låg framför oss och med en varm hand i min så kändes livet så himla mycket vackrare.

Efter frukost kom min ömma moder för att hämta mig och ta med mig hem. Men hemkomsten blev inte långvarig då jag fick ett samtal av min bästa vän, som jag även bor granne med, så dagen fortsatte med en kopp kaffe och skratt som bubblar ur näsanm hemma hos henne.

Nu har jag precis hemkommen och har tänt lite ljus för att påbörja en lång stund med läsning av körkortsteori. Det är dags att ta det där körkortet en gång för alla.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0