För stora vänner i för små skor och en Lillan

Jag har tyvärr insett att jag har få väldigt bra vänner men en stor bekantskaps grupp. Visserligen är det mycket bättre att ha färre bra än flera som är mycket sämre men jag tycker ändå att det skulle vara så fint om alla var lite bättre. Tyvärr är det en hemlig önskan som aldrig riktigt kommer slå in för de flesta är alldeles för upptagna med att ligga överst på allas listor att dem glömmer att det finns så många viktigare saker i livet. Jag uppskattar verkligen min vänskap med de få riktigt bra vännerna jag har och jag ser till att de får reda på det så ofta jag kommer ihåg att tala om det.

Därför är den här kvällen extra skön eftersom Lillan ligger skavfötters i min säng i natt och vi skrattar, tjivas och har alldeles för roligt för att hinna vara på någon lista över huvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0