Berlocker att bära runt armen av Thomas Sabo


Här är mitt fina smycke från Thomas Sabo.
Jag har inte så många smycken men av alla jag har är det här ett av mina allra finaste.
Denna kedjan och berlocken H fick jag av min fina stora syster vid någon jul eller födelsedag.
Tanken är att jag ska fortsätta fylla den med fler berlocker från olika platser jag besöker.
Jag ska börja ta tag i det nu, för sjutton vad fint det är.



Berlocken H fick jag av min syster och den svarta stenen från Pearls for girls köpte jag i en liten bod i staden där jag praktiserar.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag har också ett sånt där armband :) Fast ett E ist för H ;) De är så gulliga och man kan göra de så personliga med :D Sen gör jag egna smycken med, så har gjort egna berlocker.

Kram

2009-10-07 @ 19:39:14
URL: http://sidelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0