Att befinna sig i den här helgen

Den här helgen ser ut precic så här:

Världens vackraste kvinna uppträder i Idol 2009 och gör det med sådan finess och skicklighet att jag tappar andan och hennes utsökta uppträdande såg ut så här.

 

Morgondagens aktivitet kommer innebära bowling på Olearys som är nyöppnat i Skövde och kräver 200 kronor för en timmes spelande, vilket jag tycker är helt vansinnigt. Ni som känner mig vet också vilken avsky jag känner till bowlingspelande om det inte gäller det som finns på Wii spelet. Jag ställer så klart upp för min pojkvän och hoppas att jag inte vinner så vi kan kyssas någon gång under kvällen utan sura miner, därav pussmunnen.

 

Alla nätter ska jag spela vinylskivor om trasig kärlek, hur man flyger utan vingar och dansar fötterna ömma. Tanken är även att jag under nätternas gång ska låta inspirationen till mitt och min fina väns projektbete flöda.

 

På schemat ligger också den obligatoriska söndagsfikan inplanerad som förmodligen serveras på Pims som vanligt där jag kommer avnjuta en kaffe med mjölk och förhoppningsvis fortskrider kvällen hem till Julia för övernattningskalas, få lätta hjärtan och se på någon film att njuta av i mina goda vänners sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0