Ännu mer illustrationer

Jag upptäckte Kandee när jag kollade igenom klippen till Blog Awards för att rösta på dem finaste i den tävlingen. Hon fick min självklara röst i kategorin foto/design då jag fullkomligt älskar hennes sätt att illustrera. Eftersom jag är väldigt intresserad av illustration lade jag snabbt till henne på Bloglovin för att följa henne i hennes utveckling och nu hoppas jag att hennes illustrationer ska pryda min kropp.

Inte nog med det, när man kommenterar hennes blogg så är hon hur trevlig som helst!



Visst är hon helt makalös?
Bilden är tagen från www.kandeeshop.se


Kommentarer
Postat av: Emma

åh gillar din blogg :)

2009-10-07 @ 08:41:51
Postat av: Hanna

Svar till Emma: tack så hemskt mycket. Det värmer verkligen.

2009-10-07 @ 08:51:46
URL: http://alexik.blogg.se/
Postat av: Evelina

Otroligt snyggt! Skulle gärna he den hängande på väggen hemma! =)

2009-10-07 @ 14:03:25
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0