1,2,3 juveler i Idol

Det är första del finalen i Idoltävlingen ikväll. Jag kan inte fatta hur dem gör det, men en del människor har bara något extra - en särskild blick, en styrka eller en egenskap som gör att man förälskar sig om och om igen i deras framträdanden och röster. Någon som jag tycker om att vila ögonen på (som jag nämnt förut) är vackra Mariette. Av dem som är kvar är hon en självklar stjärna för mig och hon har skapat en ny definition av ordet äger men jag tycker även Calle och Tove är helt ljuvligt underbara.


Här hittar ni klippet!




Här hittar ni klippet!




Här hittar ni klippet!





Tack fina ni för att ni är så fantastiskt vackra och förgyller många av mina fredagar framöver. Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0