Ta vara på varje ögonblick

Jag har lagat mat åt hela familjen och min syster har tagit på sig uppgiften att göra efterätt och sedan ska kvällen fortskrida tillsammans med min pojkvän. Egentligen var det meningen att jag skulle ha festat och gått på Club Milk som är i Skövde inatt, men min sinnesstämmning och alkohol är inte en passande kombination just nu. Så jag hoppas kvällen fortsätter med samma lugn, långa promenader, värmande kroppar och kyssar till oändlighet. Jag behöver verkligen få andas samma luft som någon som tycker om mig just nu, det har varit lite för lite kärlek och alldeles för mycket ont på en och samma vecka.

Ta hand om er ikväll och ta vara på varenda ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0