Om att gå på bio

Jag har haft en jätte trevlig kväll med min finaste kamrat trots att filmen inte var värd en enda krona av dem 85 vi betalade.

Det är väldigt roligt att människor väljer att gå på bio, det var ett av våra samtalsämnen under kvällens gång. Varför väljer man att betala 100 kr för en film som sedan kommer komma ut på dvd för 159 kr så man kan köpa den och kolla om och om igen? Man sitter tillsammans med fullkomliga främlingar i ett rum för att kolla på film ihop. Varför gör man det när man kan kolla hemma och slippa folk som prasslar alldeles för högt, kommer in för sent och stör i filmen eller pratar och skrattar ohyggligt mycket? När man kan sitta hemma alldeles för sig själv och kolla ifred. Det är ju egentligen ett ganska roligt fenomen!

Nu säger jag god natt för ögonlocken påminner mig ideligen om min trötthet.


God natt fina ni.

Kommentarer
Postat av: m

12e januari 2010 kommer den ut!

2009-11-22 @ 13:49:16
URL: http://paintmymind.blogg.se/
Postat av: Sanna

Knip med läpparna <3 :D

2009-11-23 @ 17:47:27
URL: http://sannaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0