Ingen hör hemma här mer än du

För er som tycker om mig och vill att jag ska vara väldigt lycklig resten av året borde köpa en sådan här fin present till mig. Jag hittade den (såklart) hos Sandra Beijer och blev lika förtjust som hon. Den heter No One Belongs Here More Than You eller på svenska Ingen hör hemma här mer än du.

Så ni som känner ett behov av att göra mig sådär lycklig, köp den! För er andra som vill läsa den själv eller vill kolla in fler av Miranda Julys olika verk, kan gå tillväga på det här viset.

Ni går in på hemsidan, www.mirandajuly.com och skriver i ett hemligt litet lösenord. Till exempel det här:

Där uppdaterar hon om saker i livet, för att köpa boken fortsätter ni genom att trycka på STORE.

Då kommer ni komma fram till en sida där ni kan välja olika verk som hon skrivit, väljer du No One Belongs Here More Than You kommer den här spisen upp. En helt knäpp och fin idé som får det att killa i magen.



(älskade, älskade vänner, mamma och pappa eller Prinsen - ett tips bara, gör mig lycklig)

Kommentarer
Postat av: Emily

det var hemskt roligt att höra att det jag gör kunde värma en stund. tack, verkligen!

2009-11-07 @ 09:06:53
URL: http://emilydahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0