DET HÄR GÖR JAG

Är: på min praktik och har precis kommit in från kylan efter en värmande intervju.
Kan: aldrig få nog av att kyssas och dansa.
Vill: leva så det riktigt gör ont i själen.
Får: ont i hjärtat av oskrivna tal och för mycket ansvarstagande.
Tycker: att det ska bli rikigt kul att åka och intervjua Zekes från Dansbandskampen.
Bor: tillsammans med lovefamily.
Gillar: att hångla och läsa.
Samlar på: texter som berör mig och breven från min vän.
Lyssnar just nu på: människor i telefoner och slammer från fikarummet.
Gör just nu: skriver en artikel och saknar värmen från någon annans kropp.
Läser just nu: bara körkortsteori som tar upp all min tid.
Vill flytta: till Skåne, Helsingborg med Prinsen.
Dricker: kaffe med mjölk.
Äter: nästan aldrig frukost på morgonen men tycker mycket om tacos.
Går: snart mig själv på nerverna.
Favoritfrisyr: en liten fläta i luggen och en Lilla-My tofs.
Tittar: ofta i smyg på Prinsen och förstår inte alls hur fin en människa kan vara.
Pratar: alldeles för fort tycker de flesta.

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: åh, tack ska du ha :*

2009-11-05 @ 13:29:31
URL: http://eumeumeum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0