Det finaste med Scrubs

Hela helgen ska bestå av Scrubs maraton är bestämt för mig och Prinsen så vi sitter i tid och otid bänkade i hans soffa för att avnjuta timtals skratt tillsammans med min favorit skådespelare Zach Braff (som spelar John Dorian, JD) tillsammans med Turk, Ted, Doctor Cox, Carla, Elliot och Giftshopgirl.




Har ni inte sett serien är det ett ypperligt tillfälle att döda några slötimmar på, för det är verkligen en klass för sig själv. Zach Braff är enligt mig själv en väldigt bra skådespelare och har ni inte sett The Last Kiss så borde ni verkligen göra det.

Döda slö timmar är precis vad som kommer hända nu och för tillfället har vi kollat igenom hela säsong ett och avsnitt 12 på säsong två ska precis avnjutas.

Jag och Prinsen har precis samma humor när det gäller sådant här och det är så himla härligt att ligga med huvudet på hans mage, med hans fina armar omkring min midja, pussandes i håret och skratta så tårarna rinner. Det är det finaste jag vet-

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det är förbaskat vad fantastiskt bra den serien är! :D

2009-11-15 @ 02:34:31
Postat av: Hanna

Svar till anonym: Det är det verkligen, finns inte så mycket som är finare!

2009-11-15 @ 13:59:17
URL: http://alexik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0