Att somna om i hopplösheten

Det här är ingen bra dag.

Jag försov mig på morgonen men lyckades i alla fall "bara" komma 15 minuter för sent, glömde viktiga pengar innan jag åkte och glömde mobilen på bussen. Väl i skolan fick jag ett tråkigt besked om mitt betyg i muntliga delen i nationella och sedan har dagen fortskridit och dåliga men.

Mobilen var det en snäll man från Swebus som hittat och skickade den smidigt till Resecentrum så jag kunde få tillbaka den i alla fall. Jag en hemskt snäll pappa som tröstade bort hopplösheten och en fin pojkvän som kramades och pussades tills bara huvudvärken fanns kvar.

En del dagar borde man bara vänt på sig och somnat om.

Kommentarer
Postat av: Johanna - www.johannajagendal.se

Åh usch, sådana dagar är fruktansvärt jobbiga! Man önskar, precis som du skriver, att man bara borde vänt sig om i sängen och somnat om... =/

2009-11-23 @ 20:43:58
URL: http://www.johannajagendal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0