Att dokumentera vardagen

Jag tycker så hemskt mycket om att ta ut fotografier och skapa egna fotoalbum. Så det gör jag titt som tätt för att det är mycket mysigare att kolla på bilder i handen, det är en genuin känsla som håller sig kvar i hjärtat då.

Jag har bestämt mig för att börja dokumentera min vardag mer och det är ju perfekt att Prinsen har en sådan bra filmkamera och mina kunskaper om att klippa och skapa filmer är få men helt okej, så då ska jag skapa filmer för att minnas livet vid arton. Det är så himla synd att så många år försvinner på grund av att man helt glömmer hur fantastiskt det är kolla tillbaka på filmer och minnas saker som man helt glömt bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0