Vi kysser varandra i nacken, för dit når vi inte själva

Jag har någon i mitt liv som jag varje dag låter kallas min människa. Det är en väldigt särskilt person som jag förälskade mig i för snart 226 dagar sedan och som jag kommer fortsätta förälska mig i varje dag. Han som gör avtryck på min ryggtavla varje natt, för att han kysser mig i sömnen och för att han går så fint.

Sandra Beijer skrev ett inlägg om varför och då skrev jag därför:

Exempelvis.

För att han hjälper mig att äta upp chokladbubblorna på oboyen för att han vet att jag hatar dem.
För att han vet hur man deklarerar.
För att han håller mig i handen när han kör bil, så vi måste växla tillsammans.
För att han lägger in låtar jag gillar på skivan i bilen.
För att han har världens vackraste axlar.
För att han drömmer så vilda drömmar.

För att jag aldrig mer vill vakna med någon annan. Därför.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0