Om det här var mitt bröllop, så skulle det se ut på ett ungefär såhär:


Vi skulle gifta oss utomhus, i en miljö som denna
Vi skulle gifta oss utomhus, i en miljö ungefär som den här.

Näckrosor
Och rosa näckrosor skulle pryda alla dammar.

Vi skulle gifta oss under något liknande det här.
Vi skulle vigas under någonting liknande den här.
(Bilden är tagen från Ronsho på flickr)

Ring
Jag skulle bära en sådan här ring.

Dans
dans
Vår första dans skulle vara precis så här.
(fast Robin skulle låta mig stå på hans fötter så jag slapp trampa honom på tårna)

kyss
Kyss
Vår första kyss.

CAKE
Och tårtan skulle vara lika fantastisk.


Och så skulle vi se på varandra så här resten av livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0