Kaninosar


Daterat: Söndagen den 29:e mars 2009 kl 14:33
herregud.
vi har sådana magiska stunder
att det får mitt hjärta
att studsa

igår
behövdes inget sägas
för dina ögon sa allt

och hela dagen
var fnittrig
nykär
och pirrig

och ögonen blödde
som första gången
jag såg dina
ögon

igår
var vi kära
sådär så man smälter
när man ser oss
två

och dina egenskaper
små egenheter
din tanke
bakom allt det du gör
får mig att älska lite till
lite extra

sådär hopplöst kär
så vi rullar runt
i hela ditt rum
gör kaninosar
nära, nära
i varandras halsgropar
kysser varandra i nacken
för dit når vi inte
själva
borrar in näsan i din hals
för du luktar så gott
gör eskimåpussar

och blöder med ögongen
så där som första gången
jag såg dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0