Julklapparna jag fick av Robin C

Av min finaste i livet fick jag verkligen ur fina julklappar. Det finns liksom alltid en liten söt tanke bakom varje paket. Tänk att det är andra julen vi firar ihop. Det är ju faktiskt ganska fantastiskt i sig. Jag känner verkligen tacksamhet och kommer slita på dessa saker med kärlek.


Tillsammans med min finaste familj fick vi spelet Hjärnsläpp som verkar väldigt roligt faktiskt.

Sedan berättade han att han inte kunde hitta något smycke så jag fick bilda mitt eget. För honom var det mest ett skämt, men jag tycker det var en väldigt söt idé.

Så jag skapade den här att ha i min nyckelring.

Sedan fick jag ett presentkort på Smycka där vi gemensamt ska finna något fint att klä mig med. Jag tror jag ska kolla på berlocker till mitt Thomas Sabo armband.

Jag fick också en jätte fin necessär

Lite produkter från Biotherm

Från Robins föräldrar fick jag puder från Elizabeth Arden och en mascara från Helena Rubenstein. Verkligen urgulligt av dem.

Sedan fick jag Machinarium i en för tidig julklapp och det är redan slutspelat med gott betyg. Fick även med spelet Samorost2 som är ett liknande spel av samma skapare. Ur fina detaljer och fantastiska visioner.

Kommentarer
Postat av: freja

hihi men tack fina du <3



aaaargh jag vill också ha machinarium. varför får jag inte machinaruim för? buähhähähä.

2009-12-26 @ 01:28:55
URL: http://labyrinter.blogg.se/
Postat av: Felicia

Vad fina saker! Och Machinarium är jag så nyfiken på. Överskattat eller underskattat?

2009-12-26 @ 21:03:47
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Postat av: Johannas ordsamling

mm, hjärnsläpp är fantastiskt roligt faktiskt. klurigt, lite knepiga regler och så, men när man kommit förbi röran och faktiskt förstår - då är det superkul!

2010-01-10 @ 23:14:46
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0