Det finaste jag någonsin ägt

Jag tänkte att ni skulle få ta del av mina fina julklappar. De ser ut så här.



En pyjamas med söta små apor på i världens skönaste tyg. Jag tror jag kommer bo i den här.

2 böcker som heter Som om ingenting av Katarina von Bredow och Ingen hör hemma här mer än du av Miranda July. Den sistnämnda är ett tips från Sandra Beijer och jag ser löligt mycket fram emot att läsa den.

Jag fick handdukar, linnen från New Body, en ny rakhyvel, tofsar, hårnålar, deodorant, hårspray och ansiktsmasker. (någon tycker jag borde friska upp mig)

Eva & Adam dvd med allt som någonsin gjorts och så Björn Gustafsson Dvdn också.

Ett super bra balsam och ett fint kollage med 1000 kr.

Ett smyckesträd från Dress up

Eltandborste

Sminkborttagningsmedel, mascara och eyeliner från lancome

Det här är en liten makapär att rulla upp sladdar på från sin MP3 så jag kan springa utan att sladden är ivägen. Super smart! Finns i stora storlekar med så man kan sortera bland alla tv- och datorsladdar.

Så fick jag mig en fin filmkamera att skapa nya minnen ihop med. Hur ljuvligt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0