Leonard Gren

Jag var en av de många få som fann bilddagboken av intresse redan 2005. Vi var bara tusen personer som ännu funnit oss till den gåva som nu alla tar del av. Och där var en av dessa tusen, Leonard Gren. Han var en av de personer (med Banksy och Alexandre Orion) som inspirerade och fick mig att  vilja studera Media på gymnasiet.

Han är en väldigt ödmjuk man och hade alltid tid att svara på mina frågor om mitt ovetande. I flera timmar kunde han beskriva saker och jag var mållös över hans förmåga att fästa känslor på bild. Under den tiden lärde jag även känna hans bror, Bengt, som är väldigt duktig på koder och som idag är min personliga blogg-stylist!

Nu för tiden har flera tusen människor hittat till honom så som jag, så hur han än försöker kommer våra samtal vara till intet eftersom tiden inte kan räcka till.

Jag tror jag är en självisk person ibland, då sådant jag finner mig väldigt varmt om hjärtat,  vill jag mer än gärna behålla för mig själv. För Leo är jag mer än glad att han blivit så uppmärksammad, för egen del vill jag gärna stoppa honom i en liten ask och plocka fram hans fantastiska bilder, bara för mig själv!

Bilder tagna av Leonard Gren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0