En liten farmor och en liten cykel

Min famor är en söt liten dam. Hon bakar många bullar och är hiskligt bra på att sy, vilket kan vara väldigt nödvändigt i mellan åt. Sedan skrattar hon så hjärtligt rart och har alltid massa fina smycken och historier att dela med sig av.

Jag letade länge efter en gammaldags cykel att göra i ordning och en dag bara stod min pärla i trädgården. Detta var självklart min söta farmors förtjänst. Pappa och jag ska måla om min fina veteran cykel och valet står mellan ljust gul eller ljust blå.

Hur som helst så kommer för och efterbilder så fort jag och pappa tagit tag i projektet, sedan ska jag susa omkring på min alldeles egna cykel.


Kommentarer
Postat av: Malin

haha ja men mamma sa det! :D

2009-08-14 @ 13:35:43
URL: http://mgeorgson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0