Att uppleva en sommarvind, igen

Det sista sommarlovet. Som en tung milstolpe i mitt ännu unga liv.
Som att jag aldrig mer kommer få uppleva sommaren,
bara för att skolan kommer ta slut. Och mitt sista sommarlov har börjat mot sitt.

Varje år känns det som jag inte gjort tillräckligt mycket,
varit med om allt jag velat eller tagit vara på varje solstråle.

Men om jag tänker tillbaka så har jag haft en värdefull och fin sommar,
med allt som en innehållsrik sommar kan erbjuda.

Och bara för att detta är mitt sista sommarlov innebär det inte
att jag aldrig mer kommer få uppleva sommaren igen.

Den kommer tillbaka och då vill jag åter igen få uppleva sommarvinden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0